středa 2. října 2013

Loafers

Přiznávám,že ted,když tehle článek píšu,se divím,že mi nebyla zima. Možná je to znamení toho,že babí léto přece jen bude... :) I přes to se obávám,že tohle je poslední post,kde mě vidíte bez silonek. Ted už bez nich ven nevylezu!  :) Sukně,kterou jsem měla na sobě,je z Takko Fashion. I když do tohoto obchodu zavítám opravdu málo kdy,tak tetošní kolekce pro podzim/zima není vůbec špatná :) . Halenka je z Time out a náhrdelník z Marks and Spencer. Tyto loafers,které vidíte na fotkách,jsou asi moje nejoblíbenější boty. Hodí se všemu a ještě mají zajímavou aplikaci v podobě kamínků. Jen mě mrzí,že je na zimu budu muset schovat zase na jaro ...





                              shirt-Time out,skirt-Takko Fashion,loafers-Bata,bracelet-Mars and Spencer

Žádné komentáře:

Okomentovat