středa 2. října 2013

In fall' s colours


Tento outfit je focený dneska odpoledne,kdy příjemně svítilo sluníčko,takže byl,myslím,ideální :) Zjistila jsem,že je super nosit sluneční brýle i do chladnějších dnů. Možná si myslíte,co je to za blázna,ale mně to takhle vyhovuje,takže budte blázni klidně taky! :) Blázni sice nenosí saka,ale já si toto z H&M vzala. K tomu zelenou košili se cvočky a ještě jsem si vyhrnula  jeany z Exe Jeans. Červené oxfordky jsou z  Bati. Jediný problém je,že tyto botky nemůžu nosit s ponožkami... I když,co blázni neudělají :) . Stejně se mi nejvíc líbí nosit je takhle s bosýma nohama.

A ještě bych Vás poprosila o jednu maličkost a to,jestli byste mi tady dali hlas(kategorie Objev roku). Děkuju moc! :)
          


                            blouse-H&M,jacket-H&M,jeans-Exe Jeans,shoes-Bata,bracelet-Mars and Spencer

Žádné komentáře:

Okomentovat