pondělí 11. listopadu 2013

white and free


Dnes se asi konečně rozepíšu :). K první fotce-ani nevím,proč se mi tak strašně líbí. Zrovna když se tato fotka fotila,jsem chtěla zamávat a nějak jsem nestihla spoušť . :) Nakonec jsem z té fotky z neznámého důvodu štastná. :) Hlavně jsem vůbec ráda,že mám nějaké fotky. Podle mých týdenních povinností to vypadalo,že moc přispívat nebudu. Ale čas se i tak našel. Stále hledám vhodné místo pro focení. Líbí se mi rozbité staré domy ,,s duší". V mém okolí těchto ,,úkazů" moc není,takže zatím zůstávám u experimentování. :) A nyní už k outfitu. Mám na sobě nový bílý svetr,po kterém jsem koukala neskutečně dlouho a má zlatá maminka našla ten pravý! :) Další věc,kterou jsem hledala asi 2 roky,jsou dobře padnoucí černé skinny. A konečně se mi i je podařilo ukořistit. Kabát jste viděli už v minulém postu. :) Jo a taky jsem si koupila nový náhrdelník pro štěstí! :)

JEŠTĚ BYCH VÁS CHTĚLA POPROSIT,ABYSTE MI TADY DALI LIKE. DEKUJI MOC! :)
 
sweather-H&M,trousers-Time out,coat-F&F,shoes-Bata,necklace-C&A

Žádné komentáře:

Okomentovat