středa 16. října 2013

Rock

Ahoj všichni! Za prvé bych Vám chtěla moc poděkovat,že jste mě podporovali v soutěži blogerka roku. :) I když jsem se nedostala do finálové 10,byla to obrovská zkušenost a hlavně zábava! :) vždyť,nemůžeme se porad brát vážně,člověk musí zkusit všechno. Proto bych byla moc ráda,kdybyste hlasovali i nadále. Mezi mé favority patří určitě Live in fashion,A cup of style nebo Pavlína Jágrová. Ale nyní už k outfitu. Koženou sukni jsem si opravdu oblíbila a nejraději bych ji nosila pořád. Jediný ,,problém" je,že pořád je to rockový styl a je potřeba to něčím ,,zjemnit" . Proto jsem zvolila červeno černý svetr z New Yorkeru s koženou aplikací na ramenech. Výsledný outfit jsem ještě doplnila růžovo-červeno-bílým náhrdelníkem a červenými oxfordkami. Nosíte taky rádi kožené či koženkové sukně?
                                        



sweather-New Yorker,skirt-Promod,shoes-Bata,bracelet-Marks and Spencer

2 komentáře:

  1. Krása, krása, krása!:) hrozně se mi líbí ten svetr i ta sukně. Máš krásné oblečení Eliško!:-*

    OdpovědětVymazat