úterý 8. října 2013

Leather skirt

Tak dneska (snad) jen v krátkosti. Kvůli škole ted vůbec nemám čas na nějaké focení outfitů ,natož na blogování. Přesto jsem si dnes čas našla,protože vám musím představit mou novou KOŽENOU SUKNI! :) Hledala jsem ji tak dlouho a konečně našla! :) Je z Promodu. Do Promodu jsem dřív chodila celkem často,ale už jsem tam potom nějak přestala chodit,jelikož tam vůbec neměli výběr. Když jsem tam ale zavítala v neděli, odnesla jsem si rovnou 3 nové kousky . :) Rozhodně doporučuji a zaručuji prázdnou peněženku . :) Ale psala jsem v krátkosti,takže se ještě rychle zmíním o novém triku. Je z Cropp townu a na první pohled mě nadchnul tím nápisem :). Ihned jsem ho šla vyzkoušet a koupila si ho. Občas si říkám,jestli jsem si ho vůbec měla kupovat. Učitelé divně civí,ale co. Myslím,že jsem se rozhodla správně! :) (Jinak se omlouvám za roztrhlé silonky,celý den vydržely a až na focení se roztrhly...) 
A zase Vás minutku zdržím a poprosím Vás o to,abyste mi TADY (kategorie-Objev roku)dali  hlas. Moc děkuju,jste zlatí :)
                                              t-shirt-Cropp town,skirt-Promod,shoes-Bata,bracelet-Marks and Spencer

Žádné komentáře:

Okomentovat