pátek 13. září 2013

Friday 13th

Tak tenhle den vyšel na magický pátek třináctého! I když nevěřím,že tento den přináší smůlu(v minulosti jsem měla častokrát spíš štěstí...),tak mám stejně takový divný pocit,když si řeknu: ,, Dnes je pátek třináctého,to přináší smůlu..." Na to,že tento den ovlivňuje plno lidí(včetně toho ,co mají na sobě),moje raní vybírání outfitu vypadalo jako vždy: X triček,sukní,kalhot, šatů a já nevím,čeho přesně na jedné velké hromadě na posteli ... :) no,ale stejně jsem nakonec vsadila na pohodlí a vybrala si úplně jednoduchý outfit.
Na sobě jsem měla mou oblíbenou sukni,kterou už asi znáte :), džínovou bundu z Replay,kterou všem vřele doporučuji a jednoduché šedé triko.


P.S. : Moc chci poděkovat Majdě a Karče!!! :)





                                                jacket-Replay,shirt-Sam,skirt-Camaieu,shoes-Bata

Žádné komentáře:

Okomentovat