čtvrtek 19. září 2013

My autumn wishlist

Deštivé dny nám pomalu,ale jistě naznačují začátek podzimu. Na toto roční období se ale navzdory deštum velice těším. Vrstvení,vrstvení a zase vrstvení :) A proto Vám představuji můj Autumn wishlist-neboli to,co si chci na podzim pořídit :) Ač tento podzim bude velmi trendy tmavě modrá barva,v mém Wishlistu není. Ta barva je sice zajímavá,ale pro mě ne moc oblíbená. Taky se bude nosit fialová a tu já můžu,takže si něco ve fialovém pořídím(ač to v mém Wishlistu není...)

Moc se mi líbí podzimní trend kůže nebo koženky... :) Už sem si pořídila šaty,takže ještě potřebuju kratasy a sukni(sukni teda přednostně :) Taky jsem zjistila,že mi chybí červená kostkovaná košile ,což je určite chyba. Dále si musím pořídit nějaké svetry,černé skinny,volné (nejlépe) šedé triko a taky si chci obohatit mou sbírku kabelek a batohů. Jak jinak než koženým batohem :) Pokud máte v plánu si něco podobného koupit,napište to komentářů :) Budu ráda. Autumn trends


H M mohair cardigan
$64 - hm.com


R13 red flannel shirt
farfetch.com


Leon Harper cardigan
$320 - donnaida.com


By Malene Birger jersey shirt
$215 - bymalenebirger.com


Boohoo skirt
boohoo.com


2nd One black skinny jeans
$45 - thehut.com


TIBI shorts
tibi.com


Zara handbag
zara.com

Žádné komentáře:

Okomentovat